مدیرکل زندان های گیلان:

رسالت ما کاهش جمعیت کیفری زندانیان است


۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۴ | کد خبر: ۷۰۹ چاپ
رسالت ما کاهش جمعیت کیفری زندانیان است

مدیرکل زندان های گیلان، افزایش کیفیت کار را در عزت نفس و خلاقیت کارکنان مهم دانست و گفت: باید به گونه ایی در کارها قدم برداریم تا رسالت ما که کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندانیان و کمک به خدمات حمایتی به خانواده زندانیان است دست یابیم.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، حمید حسینی در بازدید از اردوگاه کاردرمانی استان گیلان ( حویق ) در نشست با رییس و کارکنان اردوگاه، وحدت، یکدلی و یکرنگی را از نقاط مهم و مقدمه در کارهای گروهی و یکی از مهمترین ظرفیت های منابع انسانی دانست و گفت: استفاده بهینه از برنامه های موجود برای برداشتن گام های مثبت در راستای توسعه سازمانی و همچنین ارتقاء سلامت، امنیت و توسعه و بهره وری در زندانها مهم است.

وی افزود: با برنامه ریزی، ایجاد انسجام و یکپارچگی در کارکنان اهداف زندانی محقق و ارتقاء یابد و خدمات زندانبانی و آنچه را که می توان حتی باعث ارتقاء و کمک به خانواده های زندانیان از نظر حمایتی شود دست یافت. باید با اعتماد و تعهد کاری به این مقوله های مهم دست یابیم که در تاثیرپذیری نقش بسزایی دارد.

حسینی، افزایش کیفیت در کار را در عزت نفس و خلاقیت کارکنان مهم دانست و گفت: باید به گونه ایی در کارها قدم برداریم تا رسالت ما که همانا نیز کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندانیان و بهبود و کمک به خدمات حمایتی به خانواده زندانیان است دست یابیم و این کار ممکن نمی شود مگر اینکه مهارت فردی، اجتماعی و کارهای تیمی و گروهی خود را قوی و تدابیر لازم برای رسیدن به این امر متمرکز کنیم.

مدیرکل زندانهای گیلان، پذیرش نظرات کارکنان را از نکات مهم برشمرد و گفت: بهترین گزینه بهره گیری بهینه از سرمایه های انسانی است و زمانی که کارکنان احساس تعلق به مجموعه نمایند نتیجه دستیابی به بهترین انتخاب ها آسان می شود و اعتماد و وفاداری کارکنان به مجموعه به روسای زندانها کمک می کند تا به بهترین اطلاعات، دانش و تجربه تکیه  کنند که این خود باعث می شود تا با تدابیر لازم و بکارگیری کلیه امکانات به اولویتهای سازمانی دست یافت.

مدیرکل زندانهای گیلان، پذیرش نظرات کارکنان را از نکات مهم برشمرد و گفت: بهترین گزینه بهره گیری بهینه از سرمایه های انسانی است و زمانی که کارکنان احساس تعلق به مجموعه کنند نتیجه دستیابی به بهترین انتخاب ها آسان می شود و اعتماد و وفاداری کارکنان به مجموعه به روسای زندانها کمک می‌کند تا بر بهترین اطلاعات و دانش و تجربه تکیه کنند که این خود باعث می شود تا با تدابیر لازم و بکارگیری کلیه امکانات به راس اولویتهای سازمانی دست یافت.